Sizden Gelenler
Köşe Yazarı
Sizden Gelenler
 

TÜRK TELEKOM İNSANLARLA ALAY EDİYOR

Sedat Kaya - Gazeteci Gazeteci Sedat Kaya Türk Telekom'a isyan etti. İnternet arızasının 10 gündür çözülmediğini söyleyen Sedat Kaya defalarca Türk Telekom'u aradığını ama sonuç alamadığını söyleyen Sedat Kaya arıza nedeni ile iş kaybı yaşadığını kaydetti. Sedat Kaya'nın konu ile ilgili yazdıkları şöyle:10 gündür internetim arızalı.10 günde belki 100 kez Türk Telekom'u aradım.Sonuç yok.Görev yaptığım gazetelere ne haber, ne fotoğraf gönderebiliyorum.1980'li yıllara döndük, telefonla haber yazdırıyoruz.Üstelik her gün şu mesaj geliyor. "Değerli Müşterimiz, evde/iste internet hattınıza ait şikayetiniz işleme alınmıştır, 3527801213 bildirim numarası ile takip edebilirsiniz." Alay eder gibi.Çünkü arızayla ilgili ne arayan var, ne gelen.Gelip eve giriş hattına bile bakmadılar.Hattımı iptal ettirmek için müşteri hizmetlerini arıyorum, bin dereden su getiriyorlar.O sırada şu mesajı göndermeyi de ihmal etmiyorlar."Değerli Müşterimiz, 7022537430 nolu internet hizmetinizin 16/06/2022 son odeme tarihli faturası 105,75 TL'dir. Ödemenizi Online İşlemler'i kullanarak güvenle yapabilirsiniz." Pes yahu.Parayı almaya gelince değerli mi oluyoruz?Bir de sloganları; "Değerli hissettirir."Yalan.10 gündür değersiz hissettirdiler.Kimbilir benim gibi kaç müşterileri aynı durumda!Yıl 2022.Bileşim çağındayız.10 gündür bir arızayı gideremeyen, arızanın nedenini bile açıklamayan Türk Telekom hangi çağda merak ediyorum. ]]>
Ekleme Tarihi: 08 Haziran 2022 - Çarşamba
Sizden Gelenler

TÜRK TELEKOM İNSANLARLA ALAY EDİYOR

Sedat Kaya - Gazeteci

Gazeteci Sedat Kaya Türk Telekom'a isyan etti. İnternet arızasının 10 gündür çözülmediğini söyleyen Sedat Kaya defalarca Türk Telekom'u aradığını ama sonuç alamadığını söyleyen Sedat Kaya arıza nedeni ile iş kaybı yaşadığını kaydetti. Sedat Kaya'nın konu ile ilgili yazdıkları şöyle:10 gündür internetim arızalı.10 günde belki 100 kez Türk Telekom'u aradım.Sonuç yok.Görev yaptığım gazetelere ne haber, ne fotoğraf gönderebiliyorum.1980'li yıllara döndük, telefonla haber yazdırıyoruz.Üstelik her gün şu mesaj geliyor.

"Değerli Müşterimiz, evde/iste internet hattınıza ait şikayetiniz işleme alınmıştır, 3527801213 bildirim numarası ile takip edebilirsiniz."

Alay eder gibi.Çünkü arızayla ilgili ne arayan var, ne gelen.Gelip eve giriş hattına bile bakmadılar.Hattımı iptal ettirmek için müşteri hizmetlerini arıyorum, bin dereden su getiriyorlar.O sırada şu mesajı göndermeyi de ihmal etmiyorlar."Değerli Müşterimiz, 7022537430 nolu internet hizmetinizin 16/06/2022 son odeme tarihli faturası 105,75 TL'dir. Ödemenizi Online İşlemler'i kullanarak güvenle yapabilirsiniz."

Pes yahu.Parayı almaya gelince değerli mi oluyoruz?Bir de sloganları; "Değerli hissettirir."Yalan.10 gündür değersiz hissettirdiler.Kimbilir benim gibi kaç müşterileri aynı durumda!Yıl 2022.Bileşim çağındayız.10 gündür bir arızayı gideremeyen, arızanın nedenini bile açıklamayan Türk Telekom hangi çağda merak ediyorum.

]]>
Yazıya ifade bırak !

Diğer Yazıları

18
Mayıs
21
Ağustos
28
Haziran
23
Haziran
16
Haziran